Система за управление на склад
Логистична Академия е официален партньор на компанията ДС Софтуер при внедряване на софтуерни решения в областта на логистиката
DS WMS - Система за управление на склад
DS WMS е система от последно поколение за управеление на скалдови процеси и операции. Разработката на софтуера е изцяло българска и стартира през 2009 година. До този момент има реализирани над 40 успешни проекта.
Благодарение на вградената адаптивност и гъвкавост на системата, тя може лесно да бъде пригодена към различни браншове и да решава многоoбразни специфични проблеми
Вградени GS1 станадарти за прием чрез логистични етикети, защити при въвеждане на срок на годност и партиди, сортирае на стоките при вход, крос-док и пикиране по ред от поръчка...
Автоматично разпределение на поръчки към операторите в склада, паралено и групово събиране, маршрутизиране движението на служителите ...
Автоматично настаняване на входящи стоки, възможност за дефиниране на зони за съхранение на различни групи стоки, поддържане на алгоритми за различни видове стелажно оборудване ...
Поддръжка на рецепти, много стъпково дискретно производство, контрол по зареждането на линиите за производство, генериране на поръчки към доставчици, производствени графици, справки за готовност за производство, пре-алокация на материали ....
Управление наизходни рампи, прикчаване на поръчки към транспортни средства, отпечатване на товарителни карти, проследяване на амбалаж по доставки ....
Основни функционалности на dsWMS
Входяща логистика
•Възможност за едновременно получаване на повече от една поръчка за вход – групово получване
• Възможност за проверка на остатъчен срок на годност на стоките по време на получаването им в склада
•Стоките могат да бъдат поставени в карантинен режим в момента на тяхното получаване
•Възможност за работа с GS1-128 и разчитане логистични етикети
•Автоматична и-мейл нотификация за приключени поръчки
•Разнообразни защити за превенция от въвеждане на грешни мастър данни ( срок на годност, партиди, количества на палет и др.)
•Предварително сортиране на стоки по зони за съхранение
•Крос-докинг по време на прием
Изходяща логистика
•Автоматично разпределение на задачите към служителите в склада на база права, оборудване и приоритети зададени в поръчките или курсовете за доставка
•Създаване на едновременно събиране на няколко поръчки едновременно от един служител – групово или паралелно събиране
•Зареждане на пикинг позиции от буферни локации съобразено с текущите поръчки и на база обращаемост на продуктите
•Оптимизиране движението на служителите в склада, на база изчислено най-кратко разстояние
•Възможност за събиране на поръчки според специални изисквания на клиентите ( минимален срок на годност, конкретна партида, минимално количество за пикинг и т.н.)
•Оптимизиране на складовото пространство по време на процеса по събиране на поръчките
•Наличие на различни алгоритми за събиране на поръчки, базирани на типа на стелажно оборудване – конвенционални стелажи, гравитични стелажи, драйв ин и др.
•Автоматична класификация и подредба на продуктите в ABС групи на база тяхната обращаемост
Складосъхранение
•Пълно проследяване на артикулите на ниво партида, срок на годност. Възможност за генериране на справки на най-ниско ниво
•Дефиниране на зони за съхранение на различни продукти
•Определяне на карантинни зони
•Автоматично распределение на стоки в зоните за съхранение на база зададени критерии
•Възможности за провеждане на ad-hock инвентаризации на ниво артикул, зона, палет и др.
•Пълно проследяване на вътрешното движение на стоките в склада
•Възможност за управление на множество складове в един модул
Производство
•Възможност за въвеждане на производствени рецепти
•Възможност за създаване на производствен график
•Планиране на нуждите от материали – MRP
•Автоматично генериране на поръчки за материали към доставчици
•Поддръжка на дискретно ( многостъпково) производство
•Генериране на задачи за зареждане на производствените линии с необходимите суровини и материали
•Справка за обезпечеността от суровини и материали на производствения график
•Калкулиране на разход на материали, труд и производствени операции
•Наличие на справки за индивидуална производителност и заработки на ниво служител
Транспорт
•Всички складови документи могат да бъдат присъединени и проследени на ниво транспортно средство / курс / служител
•Възможност за промяна приоритетите на поръчките в зависмост от плана за товарене на стоките
•Възможност за разделяне на поръчка при нужда от товарене на различни транспортни средства
• Управление на товарни рампи
•Калкулиране на брой палети, обем , тонаж и стойност на стоките на ниво транспортно средство
•Справки за използван капацитет н степен на ютилизация на транспортни средства
•Възможност за събиране на стоки на ниво на транспортно средство
•Опция за създаване на товарни графици